Isporuka i troškovi

Način isporuke se bira u obrascu za završetak narudžbe:

1. dostavnom službom GLS

  • 0,00 kn (besplatno) za narudžbe iznad 300,00 kn vrijednosti
  • 29,00 kn za narudžbe ispod 300,00 kn vrijednosti
  • + 4 kn neovisno o visini narudžbe za uslugu poziva 1 sat prije dostave

Kupac od dostavene službe dobiva e-mail i SMS sa podacima o paketu i okvirnom vremenu dostave.

 

2. osobnim preuzimanjem u našoj trgovini

Preuzimanje naručenih artikala moguće je isključivo nakon naše obavijesti da je narudžba spremna za preuzimanje. 

 

Robu šaljemo samo unutar RH!

 

Rokovi slanja

Usprkos tome što rokovi slanja prema uvjetima kupnje iznose 5 radnih dana (a prema slovu zakona 30 dana), gotovo sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 13 sati obrađujemo isti dan kako bi u većini slučajeva naručena roba isti dan bila predana dostavnoj službi. Narudžbe nakon 13 sati radnim danom (osim petkom) predajemo sljedećega dana, dok se narudžbe od petka nakon 13 sati predaju ponedjeljkom. Ponedjeljkom obrađujemo i narudžbe pristigle tijekom subote i nedjelje.

Nakon što robu predamo dostavnoj službi, na vašu email adresu poslat ćemo vam broj pošiljke kako biste mogli provjeriti njezin status na adresi dostavne službe.

Nažalost, nismo u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe. Uobičajeni rok isporuke od trenutka predaje paketa dostavnoj službi je do 48 sati za veća mjesta.

Za svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti.

Što ako nisam na adresi dostave?

Ukoliko kupac nije na adresi dostave prilikom pokušaja dostave, dostavna služba će ostaviti obavijest s brojem pošiljke i uputama za daljnje korake. Ove obavijesti se nalaze i online na linku za praćenje pošiljke.

Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavna služba će pokušati stupiti u kontakt s primateljem kako bi se dogovorili o točnom vremenu i eventualno drugoj adresi dostave. U slučaju nemogućnosti isporuke pošiljka se vraća nama.

Hoće li me dostavljač nazvati?

Možete izabrati dostavu sa uključenom uslugom poziva 1 sat prije dostave. Ta usluga košta 4,00 kn i naplaćuje se neovisno o visini narudžbe.

Svaki kupca, ukoliko je ostavio ispravan e-mail i broj mobitela, također dobiva e-mail i SMS sa podacima o pošiljci i okvirnom vremenu isporuke.

Mogu li naručiti dostavu u točno određeno vrijeme?

U standardnu uslugu dostave ne ulazi dostava u točno određeno vrijeme, koja se dodatno naplaćuje prema cjeniku pojedine dostavne službe (ukoliko je uopće moguća).

Dostavna služba ne vrši dostavu u Vaše mjesto?

U slučaju da za pojedino mjesto (unutar RH) nije moguća isporuka dostavnom službom, dostava će biti izvršena putem pošte, u dogovoru s kupcem. Kod otkupnih pošiljki (plaćanje pouzećem) pošta od primatelja dodatno naplaćuje naknadu za transfer gotovine, o čemu će kupac biti pismeno obaviješten.

Dostava se ne vrši subotom i nedjeljom!

GLS raspored dostave na otoke