Isporuka i troškovi

Isporuku vršimo samo unutar RH. Minimalni iznos narudžbe je 50,00 kn, bez dostavnih troškova i naknada za dodatne usluge.

Način isporuke se bira u obrascu za završetak narudžbe:

 

1. dostavnom službom GLS

  • 0,00 kn (besplatno) za narudžbe iznad 300,00 kn vrijednosti
  • 30,00 kn za narudžbe ispod 300,00 kn vrijednosti

Na ove iznose dostave mogu se obračunati dodatni troškovi, ovisno o izabranim uslugama:

  • + 12,00 kn za opciju plaćanja pouzećem, neovisno o visini narudžbe (ako je plaćanje pouzećem omogućeno)

Ovi troškovi se zbrajaju: trošak dostave + naknada za plaćanje pouzećem (ako je izabrano plaćanje pouzećem). Ukratko, plaćati pouzećem je skupo.

Cijene dostave se primjenjuju od 13.02.2021. od 13:00.

Kupac od dostavene službe dobiva e-mail i SMS sa podacima o paketu i okvirnom vremenu dostave. Prvi sms i e-mail kupac dobiva u trenutku kada pripremimo paket, a drugi na sam dan dostave. U drugom sms-u/e-mailu kupac dobiva i kontakt broj dostavljača na terenu. Cca sat vremena prije dostave dostavljač poziva primatelja.

Usluga poziva i sms-a nije dostupna na područjima u koaj se dostavlja u suranji sa HP-om.

Dostava se uobičajeno vrši u vremenu od 08:00-16:00/17:00. Vrijeme dostave nije moguće birati, s obzirom da ovisi o rasporedu dostavne službe za određeno dostavno područje.

 

2. osobnim preuzimanjem u našoj trgovini 

Preuzimanje naručenih artikala moguće je isključivo nakon naše obavijesti da je narudžba spremna za preuzimanje. 

 

Rokovi slanja

Usprkos tome što rokovi slanja prema uvjetima kupnje iznose 30 radnih dana, gotovo sve narudžbe zaprimljene/uplaćene radnim danom do 15 sati obrađujemo isti dan kako bi u većini slučajeva naručena roba isti dan bila predana dostavnoj službi. Narudžbe nakon 15 sati radnim danom (osim petkom) predajemo sljedećega dana, dok se narudžbe od petka nakon 15 sati predaju ponedjeljkom. Ponedjeljkom obrađujemo i narudžbe pristigle tijekom subote i nedjelje. Dostava se ne vrši subotom i nedjeljom!

U praksi ovo znači da u 95% slučajeva paketi stižu u roku 1-3 radna dana od slanja. Naravno, u dane pojačane potražnje ovi rokovi se produžuju.

Nakon što robu predamo dostavnoj službi, na vašu email adresu poslat ćemo vam broj pošiljke kako biste mogli provjeriti njezin status na web stranici dostavne službe.

Primatelj od dostavne službe dobiva e-mail i SMS sa podacima o paketu i okvirnom vremenu dostave. Prvi sms i e-mail kupac dobiva u trenutku kada pripremimo paket, a drugi na sam dan dostave. U drugom sms-u/e-mailu kupac dobiva i kontakt broj dostavljača na terenu.

Nažalost, nismo u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe. Uobičajeni rok isporuke od trenutka predaje paketa dostavnoj službi je 24 do 48 sati za veća mjesta.

Za svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti.

Što ako nisam na adresi dostave?

Ukoliko kupac nije na adresi dostave prilikom pokušaja dostave, dostavna služba će pokušati dostavu idući radni dan.

Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavna služba će pokušati stupiti u kontakt s primateljem kako bi se dogovorili o točnom vremenu i eventualno drugoj adresi dostave. U slučaju nemogućnosti isporuke pošiljka se vraća nama.

Što ako odbijem preuzimanje paketa?

U slučaju odbijanja preuzimanja uredno poslane narudžbe, možemo Vas teretiti za troškove odlazne i povratne dostave.

Hoće li me dostavljač nazvati?

Možete izabrati dostavu sa uključenom uslugom poziva 1 sat prije dostave. Ta usluga košta 3,00 kn i naplaćuje se neovisno o visini narudžbe.

Svaki kupac, ukoliko je ostavio ispravan e-mail i broj mobitela, također dobiva e-mail i SMS sa podacima o pošiljci i okvirnom vremenu isporuke, a na sam dan dostave i kontakt broj dostavljača koji je zadužio konkretnu pošiljku.

Mogu li naručiti dostavu u točno određeno vrijeme?

U standardnu uslugu dostave ne ulazi dostava u točno određeno vrijeme, koja se dodatno naplaćuje prema cjeniku pojedine dostavne službe (ukoliko je uopće moguća).

Dostavna služba ne vrši dostavu u Vaše mjesto?

U slučaju da za pojedino mjesto (unutar RH) nije moguća isporuka dostavnom službom, dostava će biti izvršena suradnjom dostavne službe i Hrvatske pošte, a kod takvih pošiljki nisu moguće dodatne usluge, poput usluge poziva prije dostave.

Raspored dostave na otoke i mjesta u koje se vrši dostava u suradnji sa Hrvatskom Poštom: