Sakupljanje bodova

UKRATKO:

Sakupljanje:

Svakih 10 kn = 1 bod
Početni bodovi nakon registracije: 30

Korištenje:

  • 75 bodova = 15% popusta na difuzere te Centifolia, Florame, Green People, Health Wizard, Oshadhi i Swanson asortiman*, **
  • 150 bodova = 10% popusta na cijelu* kupnju

* popust se ne obračunava na proizvode koji su već na akciji

** popis aktualnih akcija na dnu

 

DETALJNO

ZAŠTO SAKUPLJATI BODOVE?

Sakupljeni bodovi mogu se zamijeniti za popuste na određene proizvode, kategorije proizvoda ili cijelu kupnju.

 

KAKO SAKUPLJATI BODOVE?

Bodove mogu sakupljati isključivo registrirani kupci:

1. kupovinom putem internet trgovine ili u našem dućanu

Ako ste registrirani (i ulogirani) kupac, svakom kupnjom u Terra Organici možete sakupiti određeni broj bodova (za svakih 10 potrošenih kuna 1 bod, osim za dostavne troškove). Bodovi se prema pravilu 1 bod na 10 kn dodjeljuju svakom pojedinačnom proizvodu.

Ako kupujete direktno u našoj trgovni, prilikom kupovine molimo da nam date informacije o svom korisničkom profilu (e-mail).

Za telefonske narudžbe, narudžbe putem e-maila i sl. ne postoji mogućnost sakupljana bodova.

2. izborom plaćanja unaprijed na TR (internet bankarstvo/virman/opća uplatnica)* - dvostruki bodovi

* odnosi se samo na ovaj način plaćanja, a ne i na plaćanje karticama online

Izdavatelji kartica i kartičarski provideri uzimaju visoke provizije kod plaćanja karticom - Vama se s računa skine jednak iznos kao da ste napravili direktnu uplatu, no mi dobijemo manje novaca - stoga dvostrukim bodovima potičemo isključivo plaćanje s računa na račun, a to je opcija "internet bankarstvo/virman/opća uplatnica".

Važno: da biste sakupljali i koristili bodove, prilikom kupnje morate biti ulogirani u svoj korisnički račun.

 

Recenzije:

Od 01.04.2020., zbog sve više recenzija koje se pišu samo zbog zadovoljavanja forme, iste više ne nagrađujemo bodovima.

 

KADA ĆE BODOVI BITI VIDLJIVI NA KORISNIČKOM RAČUNU?

Bodovi zarađeni narudžbom pripisuju se automatski nakon što narudžba dobije status "Otpremljena".

Bodovi se ne mogu koristiti unaprijed - broj bodova koji vidite ispod narudžbe koju predajete biti će dodani na korisnički račun kad narudžba bude plaćena/preuzeta (status "otpremljena").

U trenutku kad budete imali dovoljno bodova za neki popust, vidjet ćete i mogućnost zamjene bodova pri predaji narudžbe.

 

MOGU LI BODOVIMA PLAĆATI PROIZVODE?

Bodovima se ne mogu plaćati proizvodi, bodovi se mijenjaju za popust pri kupnji.

 

MOGU LI BODOVE PREBACITI NA DRUGOG KORISNIKA?

Bodovi se ne mogu prebacivati na drugog korisnika.

 

KOLIKO IMAM BODOVA?

Stanje bodova registrirani i ulogirani kupci mogu provjeriti klikom na ikonicu Moj profil u gornjem desnom kutu shopa, pod sakupljeni bodovi.

Kupci koji imaju minimalno 75 bodova vide stanje svojih bodova i u obrascu za završetak kupnje, kod opcije zamjene bodova za popust, ako u košarici imaju proizvode na koje se može primjeniti ovaj popust. 

Kupci koji nemaju dovoljno bodova za popust (75 bodova je minimalan broj bodova potreban za popust) kod završetka kupnje ne vide opciju zamjene bodova za popust. Jednako tako, kupac može imati 75 ili više bodova na koriničkom računu, ali ne vidjeti opciju zamjene bodova za popust iz jednostavnog razloga što u košarici nema proizvoda na koje bi se mogao primjeniti taj popust (brendovi Green People, Oshadhi, Florame itd).

 

ZAMJENA BODOVA

Upute za zamjenu bodova

 

LISTA AKTUALNIH POPUSTA U ZAMJENU ZA BODOVE:

15% popusta na Centifolia*/ Florame */ Green People* / Health Wizard* / Oshadhi* / Swanson* / difuzere*

Zamjena 75 bodova za 15% popusta na sve difuzere te Centifolia, Florame, Green People, Health Wizard, Oshadhi i Swanson asortiman. Popust se ne obračunava na proizvode na akciji. 

10% popusta na cijelu* kupnju

Zamjena 150 bodova za 10% popusta na iznos cijele kupnje, osim na dostavne troškove i proizvode koji su već na akciji.