Sakupljanje bodova

UKRATKO:

Sakupljanje: Svakih 10 kn = 1 bod

                   Početni bodovi nakon registracije: 30

Korištenje:

75 bodova = 15% popusta na Green People i Oshadhi asortiman* (a ponekad i širi asortiman**)

150 bodova = 10% popusta na cijelu* kupnju

275 bodova = 15% popusta na cijelu* kupnju

* popust se ne obračunava na proizvode koji su već na akciji

** popis aktualnih akcija na dnu

Kako "podebljati" bodove, saznajte niže :)

DETALJNO

ZAŠTO SAKUPLJATI BODOVE?

Sakupljeni bodovi mogu se zamijeniti za popuste na određene proizvode, kategorije proizvoda ili cijelu kupnju.

KAKO SAKUPLJATI BODOVE?

Bodove mogu sakupljati isključivo registrirani kupci:

1. kupovinom putem internet trgovine ili u našem dućanu

Ukoliko ste registrirani (i ulogirani) kupac, svakom kupnjom u Terra Organici možete sakupiti određeni broj bodova (za svakih 10 potrošenih kuna 1 bod, osim za dostavne troškove). Bodovi se prema pravilu 1 bod na 10 kn dodjeljuju svakom pojedinačnom proizvodu.

Ukoliko kupujete direktno u našoj trgovni, prilikom kupovine molimo da nam date informacije o svom korisničkom profilu (e-mail).

Za telefonske narudžbe, narudžbe putem e-maila i sl. ne postoji mogućnost sakupljana bodova.

2. biranjem opcije plaćanja unaprijed na TR

Za narudžbe predane putem web trgovine uz opciju plaćanja izravno na naš transakcijski račun poklanjamo dvostruke bodove.

3. recenzijom proizvoda na našoj stranici*

10 bodova po recenziji, maksimalno 10 bodova dnevno. Maksimalan broj bodova zarađenih na ovaj način ne može biti veći od broja bodova zarađenih kupovinom (u što ne se ubrajaju dvostruki bodovi za plaćanje unaprijed). Molimo niže pročitati uvjete za bodovanje recenzije.

4. preporuka našeg web shopa prijatelju putem osobnog koda*

50 bodova na Vaš račun nakon prijateljeve prve kupnje od minimalno 250 kn (prijatelj dobiva 25 bodova). Prijatelj mora izvršiti narudžbu putem referral linka. Referral link sa svojim osobnim kodom možete pronaći odnosno generirati na svojem profilu (na dnu). Bodovi se generiraju automatski nakon promjene statusa narudžbe. 

* već ste kupovali kod nas.

NAPOMENE:

Točke 3.-4. = bodovi se dodjeljuju kupcima koji su izvršili i platili barem jednu narudžbu (za točku 4. minimalno 250,00 kn). Korisničkim računima bez ijedne ostvarene kupnje ne dodjeljuju se bodovi za recenzije i preporuke, a u slučaju preporuke (refferal link) niti novom kupcu. Kod lažnih preporuka (drugi e-mail istog korisnika, ista adresa slanja i sl.) bodovi će se oduzeti.

Točka 3. (recenzije):

Od 01.04.2018., zbog sve više nezadovoljvajućih recenzija koje se pišu samo zbog zadovoljavanja forme, nagrađujemo isključivo recenzije koje su iznimno kvalitetne u smislu uloženog truda u pisanje istih. Nakon ostavljene recenzije nema potrebe tražiti bodove, bodove ćemo dodijeliti onim recenzijama koje smatramo zadovoljavajućima što se kvalitete tiče. S obzirom na kvalitetu većine do sada objavljenih recenzija, dodjela bodova za iste od sada je više iznimka nego pravilo.

Recenzije tipa "super", "najbolje", "koža je super" i sl. jednostavne izjave i rečenice, napisane samo radi zadovoljavanja forme, ne nagrađujemo bodovima.

Prepisane recenzije s drugih stranica, iskopirane članke i sl. također ne nagrađujemo bodovima.

Recenzije kozmetičke ambalaže i sirovina ne nagrađujemo bodovima.

Važno: Objava recenzije ne znači da će ista biti nagrađena bodovima - objavljujemo gotovo sve recenzije (osim SPAMOVA, govora mržnje i sl.; također ne objavljujemo recenzije koje nemaju veze s našim prodajnim mjestima, koje ne govore ništa o proizvodu već isključivo o cijeni, koje sugeriraju/reklamiraju druge stranice i sl.).

KADA ĆE BODOVI BITI VIDLJIVI NA KORISNIČKOM RAČUNU?

Bodovi zarađeni narudžbom pripisuju se automatski nakon što narudžba dobije status "Otpremljena".

Bodovi za recenzije dodjeljuju se nakon provjere uvjeta za dodjelu bodova za konkretnu recenziju.

Bodovi za preporuku putem referral linka automatski se ažuriraju nakon adekvatnog statusa narudžbe.

MOGU LI BODOVIMA PLAĆATI PROIZVODE?

Bodovima se ne mogu plaćati proizvodi, ali se mogu ostvarivati popusti pri kupnji. 

MOGU LI BODOVE PREBACITI NA DRUGOG KORISNIKA?

Bodovi se ne mogu prebacivati na drugog korisnika.

KOLIKO IMAM BODOVA?

Stanje bodova registrirani i ulogirani kupci mogu provjeriti klikom na ikonicu Moj profil u gornjem desnom kutu shopa, pod sakupljeni bodovi.

ZAMJENA BODOVA

Upute za zamjenu bodova

 

LISTA AKTUALNIH POPUSTA U ZAMJENU ZA BODOVE:

10% popusta na cijelu* kupnju

Zamjena 150 bodova za 10% popusta na iznos cijele kupnje, osim na dostavne troškove i proizvode koji su već na akciji.

15% popusta na cijelu* kupnju

Zamjena 275 bodova za 15% popusta na iznos cijele kupnje, osim na dostavne troškove i proizvode koji su već na akciji.

15% popusta na Green People* / Oshadhi* / ultrazvučne difuzere*

Zamjena 75 bodova za 15% popusta na Green People i Oshadhi asortiman (osim pumpica), te ultrazvučne difuzere (Baggie, Dreamy, Eggie, Misty, Raindrop, Steamy, Woody). Popust se ne obračunava na proizvode na akciji.