Narudžbe tijekom epidemije koronavirusa

 

Dragi naši,

naš dućan u Bauerovoj je zatvoren, radi zaštite zdravlja našeg osoblja ali i kupaca.

Web Shop nastavlja s radom, dostavne službe nastavljaju s radom. 

Dostava nije moguća u mjesta u karanteni!

DOSTAVA

Dostavu vršimo putem dostavne službe GLS.

Dostava je besplatna za narudžbe iznad 300 kn vrijednosti, a inače iznosi 29,00 kn (opcija poziva prije dostave se naplaćuje 4,00 kn neovisno o visini narudžbe).

Minimalan iznos narudžbe je 50,00 kn.

ROKOVI SLANJA I ISPORUKE

Zbog povećanog obima narudžbi, a smanjenih kapaciteta kod pakiranja (smanjeni broj osoblja u firmi sukladno mjerama Stožera), narudžbe ne možemo isporučivati brzo kao prije (unutar 24 h od plaćene narudžbe), stoga su kašnjenja u obradi i slanju očekivana i logična.

Od trenutke predaje narudžbe, odnosno provedene uplate za istu, može proći 1-3 radna dana do predaje paketa dostavnoj službi. Na ovo treba dodati i 1-2 radna dana koliko dostavnoj službi treba za isporuku. Narudžbe kao i do sada šaljemo GLS-om.

Kupci iz Zagreba mogu izabrati preuzimanje u našem dućanu, u strogo ograničenom vremenu 11:00-16:00, a narudžbe se mogu preuzeti isključivo nakon naše obavijesti da je roba spremna za preuzimanje. Narudžbe se obrađuju po redu dolaska, ovakve narudžbe nemaju nikakav prioritet u odnosu na narudžbe s dostavom.

PLAĆANJE

Sve narudžbe moraju biti plaćene unaprijed, bilo kartično bilo uplatom na naš račun. Plaćanje pouzećem nije moguće do daljnjega, kao ni plaćanje pri preuzimanju u našem dućanu.

Plaćanje pouzećem je ukinuto iz nekoliko razloga:

- higijenske mjere uz mogućnost uključenja beskontaktne dostave koja nije moguća ako se roba plaća pri preuzimanju

- povećan broj odbijanja preuzimanja takvih paketa, što nam stvara dodatne troškove i gubitak vremena na pakiranje nečega što će nam se vratiti u 30-40% slučajeva, dok slanje plaćenih narudžbi zbog toga kasni

Razmijemo da ovo stvara probleme kupcima koji su navikli tako plaćati, no ova kriza je prilika svima da digitaliziraju svoje navike - uvedu barem internet bankarstvo u svoj svakodnevni život. Ima i onih koji imaju nepovjerenje u domaće trgovce, no ako od nas naručujete 10 godina i nismo Vas prevarili, nećemo ni sada.

IZMJENE NARUDŽBI, VIŠESTRUKE NARUDŽBE I SL.

Svaka izmjena narudžbe dodatno odgađa njeno slanje. Molimo provjerite prije predaje narudžbe podatke za dostavu/račun (u svom profilu), te sadržaj košarice. Eventualne izmjene molimo javiti na e-mail odmah po primitku potvrde narudžbe, na onaj isti s kojeg je došla potvrda narudžbe. Ne telefonski, ne facebook i instragram porukama. Isključivo odgovorom na e-mail s potvrde narudžbe.

U narudžbe plaćene kartično nije moguće dodavati artikle - ne možemo Vas teretiti za veći iznos od prvotno autoriziranog.

REKLAMACIJE

Tko radi, taj i griješi. Pogotovo u ovakvim uvjetima. Ima grešaka s naše strane, a ima i kod GLS-a. To je jako mali postotak, ali naravno da ako se greška dogodi baš u Vašem slučaju da šaljete na tri lijepa mjesta i nas i GLS i sebe što ste uopće naručivali i sve ostale po spisku. Nemojte. U ovakvim uvjetima nikome nije lako.

Molimo eventualne reklamacije slati na e-mail s potvrde narudžbe. Nikakvi telefonski pozivi, facebook i instagram poruke. Najbrži način za riješiti problem je slanje e-maila s brojem narudžbe i točnim opisom problema. Nikad se nije dogodilo da problem nije riješen.

TELEFON

Molimo, ne zovite nas osim u slučaju pitanja života i smrti. Do sad nikad nije bilo takvih slučajeva ;). Ne stignemo pričati i javljati se, pokušavamo obraditi narudžbe u što kraćem roku.

Pogotovo nas ne zovite ako niste osoba najugodnije naravi - ne morate nam to i pokazati. Uzmite u obzir da radimo u nemogućim uvjetima, u centru grada koji je nedavno pogodio potres, a neki od nas su morali i preseliti nakon potresa. Treba li nam javljanje na telefon kako bi netko istresao svoje frustracije na nama? Izmlatite jastuk, udahnite duboko. 

OGRANIČENJE BROJA ARTIKALA

Za neke artikle smo uveli ograničenje broja komada po narudžbi. Molimo ne zaobilazite ovo pravilo raznim dosjetkama, jer ćemo sve takve narudžbe stornirati. Ovo uistinu nije vrijeme za sebičnost - dozvolite i drugima da kupe željeni artikl.

RASPOLOŽIVOST ARTIKALA

Za proizvode koji nisu na stanju, a pored njih nije naveden očekivani datum dolaska (koji je samo očekivani, a ne i garantirani) ne znamo kada će opet biti na stanju. To može biti za 2 dana, 2 tjedna, 2 mjeseca, 2 godine ili nikad.

Opskrbni lanci su potpuno poremećeni. Naručite ono što jest na stanju, nemojte čekati da dođu artikli koji nisu na stanju, jer u međuvremenu se može dogoditi da nema ni onih kojih je bilo.