Korona shopping

 

DUĆAN: A. Bauera 16, Zagreb

Radno vrijeme dućana: pon-pet dvokratno 09:00-14:00 & 15:00-20:00 (pauza 14:00-15:00), te subotom od 09:00-14:00. 

Pauza služi dezinfekciji prostora i promjeni timova. U vrijeme pauze nije moguće kupovati, preuzimati narudžbe i sl.

U dućan je potrebno ulaziti jedan po jedan - ako vidite da je netko već unutra, molimo pričekajte vani. Prije ulaska obavezna je dezinfekcija ruku. Cijelo vrijeme boravka u prodajnom prostoru potrebno je nositi zaštitnu masku (kiruršku, platnenu).

Molimo da u dućan dolazite pripremljeni, s popisom za kupnju. Bilo kakve duže razgovore i premišljanja treba izbjegavati. Nije loše povremeno se osvrnuti iza sebe i pogledati škrguće li netko vani zubima na hladnoći tijekom vašeg boravka u prostoru dućana.

Telefonske rezervacije za kupnju u dućanu nisu moguće - jedini način rezervacije proizvoda je napraviti web narudžbu s opcijom preuzimanja u dućanu, s napomenom da takve narudžbe moraju biti plaćene unaprijed (kartično ili uplatom na račun), i da se mogu preuzeti isključivo nakon obavijesti da je narudžba spremna za preuzimanje. Zašto nisu moguće? Zato što onda imamo na malo prostora 100 vrećica sa rezervacijama, a po 90% njih nitko ne dođe. 

Za vrijeme korona epidemije NIJE MOGUĆE otvarati i isprobavati testere u dućanu, što znači da nije moguće ni mirisanje eteričnih ulja i sinergija.

DOSTAVA

Dostavu vršimo putem dostavne službe GLS unutar cijele RH. 

Osnovna dostava je besplatna za narudžbe iznad 300 kn vrijednosti, a inače iznosi 27,00 kn (opcija poziva prije dostave se naplaćuje 3,00 kn neovisno o visini narudžbe). Naknada za opciju plaćanja pouzećem je 12,00 kn, neovisno o visini narudžbe.

Minimalan iznos narudžbe je 50,00 kn.

ROKOVI SLANJA I ISPORUKE

Zbog povećanog obima narudžbi, a smanjenih kapaciteta kod pakiranja, narudžbe ne možemo isporučivati brzo kao prije (unutar 24 h od plaćene narudžbe), stoga su manja kašnjenja u obradi i slanju očekivana i logična.

Od trenutke predaje narudžbe, odnosno provedene uplate za istu, može proći 1-3 radna dana do predaje paketa dostavnoj službi. Na ovo treba dodati i 1-2 radna dana koliko dostavnoj službi treba za isporuku. Ipak, najveći broj narudžbi i dalje uspijevamo obraditi u kraćem roku.

Kupci koji ne žele dostavu za svoje web narudžbe mogu izabrati preuzimanje u našem dućanu, uz plaćanje unaprijed, a narudžbe se mogu preuzeti isključivo nakon naše obavijesti da je roba spremna za preuzimanje. 

 

PLAĆANJE

Sve narudžbe sugeriramo da budu plaćene unaprijed, bilo kartično bilo uplatom na naš račun. Plaćanje pouzećem je povremeno omogućeno uz naknadu od 12,00 kn za transfer gotovine.

Naime, ovisno o broju narudžbi i naših kapaciteta pakiranja, ponekad gasimo ili ograničavamo mogućnost plaćanja pouzećem, kako bismo stigli obraditi sve narudžbe. Plaćanje pouzećem trenutno je omogućeno registriranim kupcima.

IZMJENE NARUDŽBI, VIŠESTRUKE NARUDŽBE I SL.

Svaka izmjena narudžbe dodatno odgađa njeno slanje, a mijenjanje artikala narudžbu vraća "na kraj reda" ili rezultira stornom iste i molbom da se napravi nova u željenom obimu. Molimo provjerite prije predaje narudžbe podatke za dostavu/račun (u svom profilu), te sadržaj košarice. Eventualne izmjene molimo javiti na e-mail odmah po primitku potvrde narudžbe, na onaj isti s kojeg je došla potvrda narudžbe. Ne telefonski, ne facebook i instragram porukama. Isključivo odgovorom na e-mail s potvrde narudžbe.

U narudžbe plaćene kartično nije moguće dodavati artikle - ne možemo Vas teretiti za veći iznos od prvotno autoriziranog.

REKLAMACIJE

Tko radi, taj i griješi. Ima grešaka s naše strane, a ima i kod GLS-a (oštećene pošiljke, krive adrese itd). To je jako mali postotak, ali naravno da ako se greška dogodi baš u Vašem slučaju da šaljete na tri lijepa mjesta i nas i GLS i sebe što ste uopće naručivali i sve ostale po spisku. Nemojte. U ovakvim uvjetima nikome nije lako.

Molimo eventualne reklamacije slati na e-mail s potvrde narudžbe. Nikakvi telefonski pozivi, facebook i instagram poruke. Najbrži način za riješiti problem je slanje e-maila s brojem narudžbe i točnim opisom problema. Jedan mail je obično dovoljan - ako Vam nismo odmah odgovorili, ne treba poslati još 13 mailova - sve dođe na red. I naravno, pokušajte u mailu ne slati fotografije od xyz MB - smanjite ih prije slanja.

TELEFON

Molimo, ne zovite nas osim u slučaju pitanja života i smrti. Do sad nikad nije bilo takvih slučajeva ;). 

Uzmite u obzir da radimo smanjenim kapacitetima zbog mjera stožera, a prioritet nam je isporuka paketa u što bržem roku. Svaki poziv oduzima vrijeme za pakiranje i dovodi do kašnjenja u isporuci pošiljaka.

Dodatno, web shop administratori dio vremena rade od doma. To znači da postoji velika mogućnost da će se na telefon javiti netko tko pojma nema o čemu pričate :). Ili netko tko je jako živčan jer ima još xy paketa za spakirati u 15 minuta, a Vi zovete da pitate koje nam je radno vrijeme, koja je cijena nečega i sl. 

OGRANIČENJE BROJA ARTIKALA

Za neke artikle smo uveli ograničenje broja komada po narudžbi. Molimo ne zaobilazite ovo pravilo raznim dosjetkama, jer ćemo sve takve narudžbe stornirati. 

RASPOLOŽIVOST ARTIKALA

Proizvod koji možete dodati u košaricu je na stanju (na webu i u dućanu u tom trenutku). Naravno, postoji mogućnost manjih grešaka na skladištu (npr. nekome je poslan artikl A umjesto artikla B, pa sad stanje ne štima, ili je dobavljač fakturirao A, a isporučio B, pa opet stanje ne štima, ili je zadnji komad nečega upravo oštećen/netragom nestao), no stanje je ispravno u 99% slučajeva. Naš web shop prodaje isključivo proizvode koje službeno imamo na zalihama, no s obzirom da ne rade roboti, nego ljudi, manja odstupanja su moguća. Ukratko, postoji vrlo mala mogućnost da Vas nakon narudžbe obavijestimo da nekog artikla ipak nema.

Za proizvode koji nisu na stanju, a pored njih nije naveden očekivani datum dolaska (koji je samo očekivani, a ne i garantirani) ne znamo kada će opet biti na stanju. To može biti za 2 dana, 2 tjedna, 2 mjeseca, 2 godine ili nikad. 

Raspoloživost artikala u dućanu jednaka je raspoloživosti na web shopu. Ono što možete dodati u košaricu, u tom trenutku je raspoloživo i u dućanu.