Kupovina tijekom epidemije koronavirusa

 

Dragi naši,

Web Shop nastavlja s radom, dostavne službe nastavljaju s radom. 

Radno vrijeme dućana:: pon-pet 10:00-20:00, te subotom od 09:00-14:00.

DOSTAVA

Dostavu vršimo putem dostavne službe GLS unutar cijele RH. Dostava nije moguća u mjesta u karanteni!

Dostava je besplatna za narudžbe iznad 300 kn vrijednosti, a inače iznosi 29,00 kn (opcija poziva prije dostave se naplaćuje 4,00 kn neovisno o visini narudžbe).

Minimalan iznos narudžbe je 50,00 kn.

ROKOVI SLANJA I ISPORUKE

Zbog povećanog obima narudžbi, a smanjenih kapaciteta kod pakiranja (smanjeni broj osoblja u firmi sukladno mjerama Stožera), narudžbe ne možemo isporučivati brzo kao prije (unutar 24 h od plaćene narudžbe), stoga su manja kašnjenja u obradi i slanju očekivana i logična.

Od trenutke predaje narudžbe, odnosno provedene uplate za istu, može proći 1-3 radna dana do predaje paketa dostavnoj službi. Na ovo treba dodati i 1-2 radna dana koliko dostavnoj službi treba za isporuku. Ipak, najveći broj narudžbi i dalje uspijevamo obraditi u kraćem roku.

Kupci koji ne žele dostavu za svoje web narudžbe mogu izabrati preuzimanje u našem dućanu, uz plaćanje unaprijed, a narudžbe se mogu preuzeti isključivo nakon naše obavijesti da je roba spremna za preuzimanje. 

PLAĆANJE

Sve narudžbe sugeriramo da budu plaćene unaprijed, bilo kartično bilo uplatom na naš račun. Plaćanje pouzećem smo opet omogućili registriranim kupcima.

Plaćanje pouzećem je naime bilo ukinuto iz nekoliko razloga:

- higijenske mjere uz mogućnost uključenja beskontaktne dostave koja nije moguća ako se roba plaća pri preuzimanju

- povećan broj odbijanja preuzimanja takvih paketa, što nam stvara dodatne troškove i gubitak vremena na pakiranje nečega što će nam se vratiti u 30-40% slučajeva, dok slanje plaćenih narudžbi zbog toga kasni

- povećan obim web narudžbi koje ne stižemo pakirati u razumnom roku (dodajte na ovo manjak osoblja u firmi zbog mjera zaštite), te ih na ovaj način moramo smanjiti

te će opet biti ukinuto ako se bilo koja od ovih stavki ponovi, stoga sugeriramo da se pokušate digitalizirati :).

Razmijemo da nemogućnost plaćanja pouzećem stvara probleme kupcima koji su navikli tako plaćati. Ima i onih koji imaju nepovjerenje u domaće trgovce, no ako od nas naručujete 10 godina i nismo Vas prevarili, nećemo ni sada. Ako se i dalje bojite plaćati unaprijed - definitivno nismo jedini web shop u kojem možete obaviti svoju kupnju. Ono što jesmo - najbrži smo i najpouzdaniji. 

IZMJENE NARUDŽBI, VIŠESTRUKE NARUDŽBE I SL.

Svaka izmjena narudžbe dodatno odgađa njeno slanje, a mijenjanje artikala narudžbu vraća "na kraj reda". Molimo provjerite prije predaje narudžbe podatke za dostavu/račun (u svom profilu), te sadržaj košarice. Eventualne izmjene molimo javiti na e-mail odmah po primitku potvrde narudžbe, na onaj isti s kojeg je došla potvrda narudžbe. Ne telefonski, ne facebook i instragram porukama. Isključivo odgovorom na e-mail s potvrde narudžbe.

U narudžbe plaćene kartično nije moguće dodavati artikle - ne možemo Vas teretiti za veći iznos od prvotno autoriziranog.

REKLAMACIJE

Tko radi, taj i griješi. Ima grešaka s naše strane, a ima i kod GLS-a (oštećene pošiljke, krive adrese itd). To je jako mali postotak, ali naravno da ako se greška dogodi baš u Vašem slučaju da šaljete na tri lijepa mjesta i nas i GLS i sebe što ste uopće naručivali i sve ostale po spisku. Nemojte. U ovakvim uvjetima nikome nije lako.

Molimo eventualne reklamacije slati na e-mail s potvrde narudžbe. Nikakvi telefonski pozivi, facebook i instagram poruke. Najbrži način za riješiti problem je slanje e-maila s brojem narudžbe i točnim opisom problema. Nikad se nije dogodilo da problem nije riješen. 

TELEFON

Molimo, ne zovite nas osim u slučaju pitanja života i smrti. Do sad nikad nije bilo takvih slučajeva ;). 

Uzmite u obzir da radimo u nemogućim uvjetima, u centru grada koji je nedavno pogodio potres, radimo smanjenim kapacitetima zbog mjera stožera, a prioritet nam je isporuka paketa u što bržem roku. Svaki poziv oduzima vrijeme za pakiranje i dovodi do kašnjenja u isporuci pošiljaka.

Dodatno, web shop administratori do daljnjega rade od doma. To znači da će se na telefon javiti netko tko pojma nema o čemu pričate.

OGRANIČENJE BROJA ARTIKALA

Za neke artikle smo uveli ograničenje broja komada po narudžbi. Molimo ne zaobilazite ovo pravilo raznim dosjetkama, jer ćemo sve takve narudžbe stornirati. Ovo uistinu nije vrijeme za sebičnost - dozvolite i drugima da kupe željeni artikl.

RASPOLOŽIVOST ARTIKALA

Proizvod koji možete dodati u košaricu je na stanju. Naravno, postoji mogućnost manjih grešaka na skladištu (npr. nekome je poslan artikl A umjesto artikla B, pa sad stanje ne štima, ili je dobavljač fakturirao A, a isporučio B, pa opet stanje ne štima, ili je zadnji komad nečega upravo oštećen/netragom nestao), no stanje je ispravno u 99% slučajeva. Naš web shop prodaje isključivo proizvode koje službeno imamo na zalihama, no s obzirom da ne rade roboti, nego ljudi, manja odstupanja su moguća. Ukratko, postoji vrlo mala mogućnost da Vas nakon narudžbe obavijestimo da nekog artikla ipak nema.

Za proizvode koji nisu na stanju, a pored njih nije naveden očekivani datum dolaska (koji je samo očekivani, a ne i garantirani) ne znamo kada će opet biti na stanju. To može biti za 2 dana, 2 tjedna, 2 mjeseca, 2 godine ili nikad. 

Opskrbni lanci su potpuno poremećeni. Naručite ono što jest na stanju, nemojte čekati da dođu artikli koji nisu na stanju, jer u međuvremenu se može dogoditi da nema ni onih kojih je bilo.

Raspoloživost artikala u dućanu jednaka je raspoloživosti na web shopu. Ono što možete dodati u košaricu, u tom trenutku je raspoloživo i u dućanu. 

KUPOVINA U DUĆANU

U dućan je potrebno ulaziti jedan po jedan - ako vidite da je netko već unutra, molimo pričekajte vani. Prije ulaska obavezna je dezinfekcija ruku, a sugeriramo i nošenje zaštitne maske pri razgovoru s našim osobljem.

Molimo da u dućan dolazite pripremljeni, s popisom za kupnju. Bilo kakve duže razgovore i premišljanja treba izbjegavati. Dućan doslovno postaje samo punkt za preuzimanje proizvoda.